• تلفن026-36571908
  • ایمیلbutanarabi@gmail.com
  • آدرسکرج _ فردیس _ جاده ملارد _ روبه روی کانال فردیس
  • ساعتهای آزاد8:00 تا 20:00
تماس با ما
  • تلفن026-36571908
  • ایمیلbutanarabi@gmail.com
  • آدرسکرج _ فردیس _ جاده ملارد _ روبه روی کانال فردیس
  • ساعتهای آزاد8:00 تا 20:00

نمایندگی ایران شرق در فردیس کرج

فروشگاه عربی, نمایندگی ایران شرق در فردیس کرج


فروشگاه عربی به عنوان نمایندگی ایران شرق در فردیس کرج یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات سیستم های سرمایشی و گرمایشی با 15 سال سابقه می باشد که به ‌صورت کاملا تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد

این مجموعه با داشتن متخصص‌ ترین تعمیرکاران و مشاوران در سطح شهر فردیس و ملارد و اندیشه توانسته تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی با برندهای خارجی و ایرانی با علم روز دنیا گره بزند. و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.


سرعت انجام خدمات


تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص فروشگاه عربی در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه‌جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.


نصب و تعمیر پکیج در فردیس

فروش

فروشگاه عربی نمایندگی ایران شرق در فردیس کرج فروش محصولات


این فروشگاه با داشتن نمایندگی فروش محصولات ایران شرق توان ارائه محصولات این شرکت را با قیمتی مناسب به شما مشتریان عزیز دارا می باشد.

شما با مراجعه به فروشگاه عربی می توانید. با گرفتن مشاوره از کارشناسان ما یک انتخاب مناسب و هوشمندانه داشته باشید.


نحوه ارائه خدمات نمایندگی ایران شرق در فردیس کرج در فروشگاه عربی


شما با کلیک روی این متن به صفحه تماس با ما هدایت می شوید و با استفاده اطلاعات تماس با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم موجود در انتهای این صفحه اطلاعات خود را در آن ثبت کنید تا با شما تماس گرفته شود و یا اینکه به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید و درخواست تعمیرکار کنی.


    نمایندگی مجاز شرکت‌های بوتان و ایران‌رادیاتور


    این مجموعه با بهره گیری از تکنسین های با تجربه نیاز شما به تعمیر انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی وتعویض قطعات لازم را برآورده میکند. فروش عربی با بیش از 15 سال سابقه در تعمیرات و فروش سیستم های سرمایشی و گرمایشی در خدمت ساکنان استان البرز می‌باشد


    شماره تماس

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *