• تلفن026-36571908
  • ایمیلbutanarabi@gmail.com
  • آدرسکرج _ فردیس _ جاده ملارد _ روبه روی کانال فردیس
  • ساعتهای آزاد8:00 تا 20:00
تماس با ما
  • تلفن026-36571908
  • ایمیلbutanarabi@gmail.com
  • آدرسکرج _ فردیس _ جاده ملارد _ روبه روی کانال فردیس
  • ساعتهای آزاد8:00 تا 20:00
طرح تعویض آبگرمکن دیواری بوتان

طرح تعویض آبگرمکن دیواری بوتان

طرح تعویض آبگرمکن دیواری بوتان
B4115

طرح تعویض پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری فرسوده چیست؟


فروشگاه محصولات بوتان چند سالی هست. که طرح تعویض آبگرمکن دیواری بوتان را به منظور کمک هزینه ای برای و آبگرمکن دیواری مشتریان محترم انجام می دهد. این طرح که با توجه به محدودیت های دسترسی در حال حاضر تنها در فردیس اجرا می شود. شامل آبگرمکن دیواری تمام برند ها می شود. در این طرح مشتریان محترم با خرید هر یک از محصولات آبگرمکن بوتان می توانند. آبگرمکن دیواری فرسوده خود را به فروشگاه محصولات بوتان در شهر فردیس تحویل داده و مبلغ تعیین شده برای آن را دریافت نمایند. در این طرح محدودیتی برای برند پکیج و آبگرمکن فرسوده وجود ندارد تنها محدودیت بر روی دیواری بودن محصولات فوق می باشد.

برای استفاده از این طرح با ما تماس بگیرید
در واتساپ پیام دهید


مزایایی طرح تعویض پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری فرسوده:

مزایایی طرح آبگرمکن دیواری فرسوده


به گزارش خبرگزاری تسینم ، وسایل گرمایشی تنوع های زیادی دارند. اما در میان تمام این وسایل گرمایشی پکیج های دیواری و آبگرمکن های دیواری به دلیل نوع و شرایط کارکردشان مصرف گاز کمتری دارند. اما همین دستگاه های کم مصرف به مرور زمان با افزایش عمرشان و خرابی هایی که برایشان پیش می آید. میزان مصرف گازشان تا حدود زیادی افزایش می یابد

علاوه بر مورد فوق پکیج دیواری و آبگرمکن های دیواری جدید از تکنولوژِی پیشرفته تری استفاده می نمایند. که این امر علاوه بر استفاده راحت تر و قرار دادن امکانات بیشتر برای مصرف کننده به شدت در این نوع از پکیج ها مصرف گاز نیز کاهش می یابد. برای مثال پکیج بوتان در مدل های قدیمی خود دارای رده انرژی C  بوده است. اما در حال حاضر پکیج دیواری بوتان با رده انرژی B نیز تولید می شود. و همین امر نشان از کاهش مصرف گاز  در این پکیج های دیواری می شود.
و همین امر در پکیج بوتان نیز مشاهده می شود. که در حال حاضر پکیج دیواری بوتان با رده انرژِی B به بازار عرضه می شود.

در حال حاضر با توجه به افزایش شدید قیمت قطعات آبگرمکن و پکیج دیواری ، در صورت خرابی قطعات اصلی دستگاه. خرید دستگاه نو به صرفه تر می باشد. و در نتیجه این طرح می تواند کمک هزینه برای تعویض آبگرمکن و پکیج فرسوده باشد.

آبگرمکن و پکیج دیواری جدید بوتان به نسبت دستگاه های قدیمی با فشار کمتر آب کار می کند. و با توجه به اینکه در حال حاضر فشار آب کلان شهر ها به دلیل استفاده زیاد بسیار کاهش یافته است. تعویض پکیج و یا آبگرمکن قدیمی شما با دستگاه های به روز بوتان می تواند. آب گرم فوری و با فشار مناسب را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح تعویض آبگرمکن دیواری بوتان (با ما تماس بگیرید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *